DDMA E-mail Awards

Tijdens de Email Summit worden de DDMA E-mail Awards uitgereikt:

  • E-mail Campagne Award 2018
  • E-mail Professional Award 2018
  • E-mail Single Shot Award 2018

De E-mail Professional en de E-mail Campagne waren er de afgelopen jaren al. Met uitzondering van de naamgeving dan, de e-mail M|V is E-mail Professional geworden.

Nieuw dit jaar is de E-mail Single Shot Award. In de afgelopen jaren is het regelmatig voorgekomen dat een goede leerzame relatief eenvoudige e-mail het aflegde tegen de complexere cases. Terwijl deze ‘single shot’ zeker als voorbeeld voor de branche kon dienen. Daar komt dit jaar dus verandering in.

Een vakkundige jury nomineert een aantal inzendingen in de drie categorieën. De winnaar wordt gekozen op basis van criteria als creativiteit, lef en onderscheidend vermogen.

 

WINNAARS VOORGAANDE JAREN

De DDMA Email Awards worden sinds 2010 uitgereikt en georganiseerd door DDMA in samenwerking met de DDMA commissie Email.  De awards worden ieder jaar overhandigd aan de winnaars tijdens de DDMA Email Summit.

E-mail man|vrouw van het jaar

  • E-mail vrouw van het jaar 2017: Marjolein Kleiberg - TUI
  • E-mail man van het jaar 2016: Floris Regouin - Samsung Benelux
  • E-mail man van het jaar 2015 : Albert Vogelaar – BSH Huishoudapparaten
  • E-mail vrouw van het jaar 2014: Saartje de Wit – OHRA / Delta Lloyd
  • E-mail man van het jaar 2013: Wouter Hosman – 2organize
  • E-mail man van het jaar 2012: Martin Boschhuizen – Albelli
  • E-mail man van het jaar 2011: Wouter Blok – Easytobook

E-mail Campagne van het jaar

  • E-mail campagne van het jaar 2017: Wehkamp 
  • E-mail campagne van het jaar 2016: Albert Heijn
  • E-mail campagne van het jaar 2015: HotelSpecials
  • E-mail campagne van het jaar 2014: Marktplaats
  • E-mail campagne van het jaar 2013: Travix International