Jury

Alle inzendingen voor de DDMA E-mail Awards 2018 zullen op basis van onder andere effectiviteit, creativiteit en innovatie door de vakjury worden beoordeeld. Deze jury bestaat uit onderstaande zes specialisten uit het vakgebied die hebben gekeken vanuit zowel het perspectief van de adverteerder, het bureau maar vooral de ontvanger.

Frans Reichardt

De Klantenluisteraar | Reichardt & Company
Frans helpt bedrijven bij het verbeteren van klantbeleving en klantwaarde. Hij helpt bedrijven te luisteren naar klanten en klantdata te gebruiken voor het verbeteren van marketingrendement. Hij is adviseur en interim manager, spreker, trainer en auteur. Hij is blogger voor o.a. Adformatie, CustomerFirst en Profnews. Hij is erelid van de DDMA, voorzitter van de jury voor de Dialogue Marketing Awards en voorzitter van de jury voor de E-mail Awards.

Martin Boschhuizen

Eigenaar | Boschhuizen Marketingadvies
Martin werkt sinds 2010 bij fotoboekspecialist Albelli. Als Manager CRM & Online Marketing is hij verantwoordelijk voor de groei van het klantenbestand van Albelli in Europa en de optimalisatie van de klantervaring. Martin werd in 2012 verkozen tot e-mail man van het jaar. Albelli is actief in 8 Europese landen en is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een van de grootste fotoboekenspecialisten in Europa. Met de zelf ontworpen software maken klanten van hun eigen foto’s een persoonlijk fotoboek.

Ruben Zantingh-Bozic

Online Marketeer / Strateeg | Marketing Enzym
Ruben is zelfstandig Online Marketing Strateeg sinds 2014. Hiervoor heeft hij gewerkt als online marketeer en strateeg bij o.a. RapidSugar en Eneco. Zijn passie voor e-mail marketing heeft hem in 2012 de nominatie voor e-mail man van het jaar opgeleverd. Ruben helpt zijn klanten om de juiste strategische keuzes te maken op het gebied van marketing en deze te vertalen naar ‘menselijke’ oplossingen. Hierbij vervult hij niet alleen de rol van denker, maar speelt ook graag een actieve rol in de uitvoering.

marc-borgers

Marc Borgers

Adviseur en interim manager | Borgers & Straathof
Marc is partner bij Borgers&Straathof en coauteur van het boek “succesvolle e-mailmarketing” en de e-mailmarketing pocket van De Zaak. Momenteel houdt hij zich, als adviseur en interim manager, bezig met het adviseren over en optimaliseren van strategie en resultaten op het gebied van (online) dialogue marketing, eCRM, e-mailmarketing en campagnemanagement. Rode draad is het op- en uitbouwen van klantrelaties. Marc Borgers is o.a. managing director geweest van RapidSugar en Veritate.

 

Saartje de wit

Saartje de Wit

CRM Manager | Jumbo Supermarkten
In 2014 werd Saartje verkozen tot e-mailvrouw van het jaar. Op dat moment was ze als e-mailmarketeer werkzaam bij OHRA. Als e-mailmarketeer heeft zij in 2012 een vernieuwde e-mailstrategie bij OHRA neergezet, waarbij de campagne bestaat uit een zeer groot aantal e-mailmomenten waarin de proactieve, persoonlijke serviceverlening naar de klant het uitgangspunt is. Hierdoor is een grote stap gezet in de doorontwikkeling van e-mail binnen OHRA. Vanaf april 2017 werkt zij bij Jumbo Supermarkten als CRM Manager aan de doorontwikkeling van de persoonlijke (online) dienstverlening voor de klant.

Marjolein Kleiberg

Winnaar E-mail vrouw van het jaar 2017: Marjolein Kleiberg

Manager CRM Marketing Nederland | TUI
Marjolein werkt sinds 2014 voor TUI, één van de grootste reisorganisaties ter wereld met meer dan tweehonderdtwintig reismerken onder één internationale paraplu. Zij is als Manager CRM Marketing Nederland verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de overall klantcontact marketingstrategie, customer engagement strategie en gepersonaliseerde 1-op-1 communicatie programma’s. Volgens de jury heeft Marjolein vanuit CRM perspectief een duidelijke visie op het uitbouwen van klantrelaties met oog voor meer kanalen, andere merken, meer landen en de lange termijn. Daarom is zij gekozen tot E-mail Vrouw van 2017.