Jury

Alle inzendingen voor de DDMA E-mail Awards 2019 zullen op basis van onder andere effectiviteit, creativiteit en innovatie door de vakjury worden beoordeeld. Deze jury bestaat uit onderstaande zes specialisten uit het vakgebied die hebben gekeken vanuit zowel het perspectief van de adverteerder, het bureau maar vooral de ontvanger.

Frans Reichardt

De Klantenluisteraar | Reichardt & Company
Frans helpt bedrijven bij het verbeteren van klantbeleving en klantwaarde. Hij helpt bedrijven te luisteren naar klanten en klantdata te gebruiken voor het verbeteren van marketingrendement. Hij is adviseur en interim manager, spreker, trainer en auteur. Hij is blogger voor o.a. Adformatie, CustomerFirst en Profnews. Hij is erelid van de DDMA en voorzitter van de jury voor de E-mail Awards.

Martin Boschhuizen

Eigenaar | Boschhuizen Marketingadvies
Martin werkt als zelfstandig consultant en interim marketing manager. Voor klanten realiseert hij groei uit digitale marketing kanalen. Martin heeft zijn ervaring opgedaan bij toonaangevende inernationale e-commerce bedrijven als Helloprint en Albelli, waar hij werkzaam was als marketingmanager en CMO. Hij werd in 2012 uitgeroepen tot E-mail Professional van het jaar.

Ruben Zantingh-Bozic

Online Marketeer / Strateeg | Marketing Enzym
Ruben is zelfstandig Online Marketing Strateeg sinds 2014. Hiervoor heeft hij gewerkt als online marketeer en strateeg bij o.a. RapidSugar en Eneco. Zijn passie voor e-mail marketing heeft hem in 2012 de nominatie voor e-mail man van het jaar opgeleverd. Ruben helpt zijn klanten om de juiste strategische keuzes te maken op het gebied van marketing en deze te vertalen naar ‘menselijke’ oplossingen. Hierbij vervult hij niet alleen de rol van denker, maar speelt ook graag een actieve rol in de uitvoering.

marc-borgers

Marc Borgers

Adviseur en interim manager | Borgers & Straathof
Marc is partner bij Borgers&Straathof en coauteur van het boek “succesvolle e-mailmarketing” en de e-mailmarketing pocket van De Zaak. Momenteel houdt hij zich, als adviseur en interim manager, bezig met het adviseren over en optimaliseren van strategie en resultaten op het gebied van (online) dialogue marketing, eCRM, e-mailmarketing en campagnemanagement. Rode draad is het op- en uitbouwen van klantrelaties. Marc Borgers is o.a. managing director geweest van RapidSugar en Veritate.

 

Saartje de wit

Saartje de Wit

Adviseur & interim CRM Manager | Emailhuis
In 2014 werd Saartje verkozen tot E-mail Professional van het jaar. Op dat moment was ze als e-mailmarketeer werkzaam bij OHRA. Als e-mailmarketeer heeft zij in 2012 een vernieuwde e-mailstrategie bij OHRA neergezet, waarbij de proactieve, persoonlijke serviceverlening naar de klant het uitgangspunt is. In 2017 en 2018 was zij werkzaam bij Jumbo Supermarkten als CRM Manager. Vanaf begin 2019 helpt zij als interim CRM manager bedrijven bij de doorontwikkeling van CRM en e-mailmarketing

Marjolein Kleiberg

Marjolein Kleiberg

Manager CRM Marketing Nederland | TUI
Marjolein werkt sinds 2014 voor TUI, één van de grootste reisorganisaties ter wereld met meer dan tweehonderdtwintig reismerken onder één internationale paraplu. Zij is als Manager CRM Marketing Nederland verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de overall klantcontact marketingstrategie, customer engagement strategie en gepersonaliseerde 1-op-1 communicatie programma’s. Marjolein is gekozen tot E-mail Professional van 2017.

Kim de Klerk

CRM Marketeer | Knab
Kim had tot eind 2018 de rol van E-mail Marketeer bij NS International waar zij verantwoordelijk was voor klantbehoud. De jury koos in 2018 unaniem voor Kim als E-mail Professional van het jaar, omdat zij denkt vanuit de klant en gedreven door klantdata en klantfeedback continu zoekt naar verbetering. Zij heeft aantoonbare resultaten geboekt en bijgedragen aan de ontwikkeling van e-mail als krachtig kanaal voor NS International. Begin 2019 heeft Kim de overstap gemaakt naar Knab in de rol van CRM Marketeer.