DDMA Email Summit

Jury

De jury bestaat dit jaar uit een zevenkoppig team van e-mailexperts en oud-winnaars. Zij zullen de inzendingen beoordelen op creativiteit, effectiviteit, klantgerichtheid, gebruiksvriendelijkheid en integratie met andere kanalen en campagnes. Uiteindelijk nomineren zij voor zowel de Beste E-mail Campagne als de E-mail Professional van het Jaar 3 kandidaten, waarna de winnaars bekend worden gemaakt op de Email Summit.

Marjolein Kleiberg

Manager CRM MarketingTUI NederlandMarjolein werkt sinds 2014 voor TUI, één van de grootste reisorganisaties ter wereld met meer dan tweehonderdtwintig reismerken onder één internationale paraplu. Zij is als Manager CRM Marketing Nederland verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de overall klantcontact marketingstrategie, customer engagement strategie en gepersonaliseerde 1-op-1 communicatie programma’s. Marjolein is gekozen tot E-mail Professional van 2017.

Bob Mencke

Manager Online & CRMWelkoopBob is sinds medio 2020 werkzaam bij Welkoop. Hier is hij mede-verantwoordelijk voor de ontwikkeling van een data-gedreven omnichannel strategie, met een focus op CRM en de online kanalen. Hij zoekt graag naar nieuwe mogelijkheden en kansen op de grens van klantdata en innovatieve en interactieve technieken in e-mailmarketing. Bob heeft met Wehkamp in 2017 de award voor E-mail Campagne van het jaar gewonnen en is in 2019 gekozen tot E-mail Professional van het jaar.

Saartje de Wit

CRM / e-mailspecialist a.i.WelkoopIn 2014 werd Saartje verkozen tot E-mail Professional van het jaar. Op dat moment was ze als e-mailmarketeer werkzaam bij OHRA. Als e-mailmarketeer heeft zij in 2012 een vernieuwde e-mailstrategie bij OHRA neergezet, waarbij de proactieve, persoonlijke serviceverlening naar de klant het uitgangspunt is. In 2017 en 2018 was zij werkzaam bij Jumbo Supermarkten als CRM Manager. Vanaf begin 2019 helpt zij als interim CRM manager bedrijven bij de doorontwikkeling van CRM en e-mailmarketing.

Marc Borgers

partner 100%drivenMarc is coauteur van de boeken “Meer Opens Meer Clicks” en “succesvolle e-mailmarketing” en heeft ook  de e-mailmarketing pocket van De Zaak geschreven. Hij is partner bij 100%driven en 100%EMAIL en is o.a. managing director geweest van RapidSugar en Veritate. Momenteel begeleidt hij bedrijven bij het vormgeven en realiseren van digital change en het omnichannel datagedreven optimaliseren van klantreizen. Als oprichter van de e-mailmarketing associatie, die later is opgegaan in de DDMA, heeft hij de e-mailmarketing awards in de branche geïntroduceerd.

Ruben Zantingh-Božić

Online Marketeer / StrateegDPG MediaRuben is zelfstandig Online Marketing Strateeg sinds 2014. Hiervoor heeft hij gewerkt als online marketeer en strateeg bij o.a. RapidSugar en Eneco. Zijn passie voor e-mail marketing heeft hem in 2012 de nominatie voor e-mail man van het jaar opgeleverd. Ruben helpt zijn klanten om de juiste strategische keuzes te maken op het gebied van marketing en deze te vertalen naar ‘menselijke’ oplossingen. Hierbij vervult hij niet alleen de rol van denker, maar speelt ook graag een actieve rol in de uitvoering.

Martin Boschhuizen

Growth Marketing ConsultantBoschhuizen MarketingadviesMartin werkt als zelfstandig consultant en interim marketing manager. Voor klanten realiseert hij groei uit digitale marketing kanalen. Martin heeft zijn ervaring opgedaan bij toonaangevende inernationale e-commerce bedrijven als Helloprint en Albelli, waar hij werkzaam was als marketingmanager en CMO. Hij werd in 2012 uitgeroepen tot E-mail Professional van het jaar.

Frans Reichardt

De KlantenluisteraarReichardt & CompanyFrans helpt bedrijven bij het verbeteren van klantbeleving en klantwaarde. Hij helpt bedrijven te luisteren naar klanten en klantdata te gebruiken voor het verbeteren van marketingrendement. Hij is adviseur en interim manager, spreker, trainer en auteur. Hij is blogger voor o.a. Adformatie, CustomerFirst en Profnews. Hij is erelid van de DDMA en voorzitter van de jury voor de E-mail Awards.