Inspiratiecase | Daniel Ogertschnig – New10 (NL)

Zaal 1 | 15:30 – 16:00 uur

E-mail als een groei-motor van een B2B startup

We nemen je mee door het echte verhaal van live-gang tot nu en gaan in op welke groei-pijnen we daarin hebben ervaren en hoe we die hebben (doorstaan en) opgelost. Met een focus op hoe e-mail is ingezet na de lancering tot doorgroei van New10 en hoe wij in korte tijd van beperkte e-mail inzet naar het regisseren van geautomatiseerde omnichannel journeys zijn gegaan. En het leukste zijn dan natuurlijk de learnings… en nog leuker de fails! 

Daniel Ogertschnig – Head of Customer Acquisition | New10

Daniel OgertschnigDaniel Ogertschnig is Head of Customer Acquisition bij New10, een initiatief van ABN Amro. De laatste 10 jaar is hij actief geweest op het gebied van digitale vernieuwing binnen corporates (ING) en het lanceren van financiële startup-initiatieven (Knab, bijBouwe en New10). Binnen New 10 is hij verantwoordelijk voor de conversie langs de gehele customer journey. Van de eerste online kennismaking tot het ondertekenen van een lening, elke stap moet zo optimaal mogelijk zijn om een groei in klantaantallen te verwezenlijken.