Inspiratie case: Jeroen Brink (Sanoma) – NL

Zaal 2 | 15:45 – 16:45 uur

Wat vrouwen écht willen: Effectieve E-mail Marketing voor 40-plussers.

De doelgroep 40+ is groot en online zeer actief. Tijdens de DDMA Email Summit presenteert Jeroen Brink niet eerder gedeelde interne resultaten van Sanoma uit o.a. e-mail usability en eyetracking onderzoek waaruit blijkt dat e-mailtemplates wel degelijk invloed kunnen hebben op de commerciële beleving bij 40-plussers. Wat vindt deze doelgroep écht belangrijk om te openen, te klikken of te converteren? En hoe maken grote tijdschriftmerken als Libelle en Margriet gebruik van deze kennis om hun e-mailresultaten te verbeteren?

Jeroen Brink – Sanoma

Jeroen BrinkJeroen Brink is bij Sanoma verantwoordelijk voor E-Commerce & online abonneewerving voor meer dan 30 magazines, waaronder Libelle, vtwonen, Margriet en Veronica. Samen met zijn team van online en e-mailmarketing professionals, richt hij zich met innovatieve campagnes en webshops op het realiseren van groei in een dalende tijdschriftenmarkt. Tijdens de DDMA Email Summit 2018 laat Jeroen zien welke onmisbare rol E-mail speelt in campagnes om doelgroepen te bereiken, aan te sluiten bij hun voorkeuren én hen te converteren.