Inspiratiecase | Helen Zuurmond – HEMA (NL)

Zaal 1 | 14:45 – 15:15 uur

Van meer HEMA naar minder HEMA

In 2017 startte HEMA met haar loyalty programma meer HEMA. Binnen 2 jaar is het programma uitgegroeid tot het tweede programma van Nederland achter Albert Heijn en Kruidvat. Binnen 2 jaar beschikte HEMA daardoor over inzichten die het mogelijk maken dichter bij de klant te komen. Hoe gebruikt HEMA deze inzichten om effectiever en persoonlijker met haar klanten om te gaan?

Helen Zuurmond – Head of CRM & Customer Service | HEMA

Met een passie voor marketing, data en IT is Helen inmiddels ruim 15 jaar actief binnen het CRM vakgebied. De klant centraal stellen, vormt de rode draad in al haar functies: van strategy director aan bureauzijde voor merken als o.a. Samsung, Rituals en Ahold tot haar huidige functie bij het mooiste retail merk van Nederland. Binnen haar team liggen brede verantwoordelijkheden van onderzoek tot planning van commerciële activiteiten en de onwtikkeling van e-mail, app en het meer HEMA programma.