Inspiratie case: Hessel Boschma (VodafoneZiggo) – NL

Zaal 2 | 15:00 – 15:30 uur

Innoveren met interactieve e-mail

Deze presentatie vertelt je meer over uitdagingen die je gaat tegenkomen wanneer je e-mail wilt gaan innoveren met interactiviteit. Naast het oplossen van technische issues zal deze sessie ook dieper ingang op het kantelen van de denkwijze over traditionele (platte) e-mail naar een meer conceptuele denkwijze. Dit omdat de interactie en engagement met een interactieve e-mail niet meer plaatsvindt op het web of app maar gewoon in de mail.

Hessel Boschma – VodafoneZiggo

Hessel BoschmaHessel is een marketing professional met brede ervaring in online marketing, digital marketing, direct marketing en CRM, met een accent op e-mailmarketing. Hij heeft ervaring opgedaan aan bureauzijde en klantzijde, onder andere bij de Publicis Groep, Achmea en VodafoneZiggo. Focus en interesse van Hessel liggen op het bedenken en uitvoeren van innovatieve ‘out-of-the-box’ digital marketing projecten.