Dieptesessie: Jacques Hoendervangers (Loyalty Management Netherlands, Air Miles)

Zaal 2 | 11:30 – 12:00 uur

Air Miles revival

Voor haar deelnemende partners vertaalt Air Miles de grootste database van Nederland, met behulp van advanced analytics, in relevante insights. Deze insights worden via verschillende kanalen maar hoofdzakelijk via e-mail op het juiste moment bij de juiste spaarders gebracht. Tijdens de presentatie neemt Jacques je mee in de revival van Air Miles en wat daarin wel en niet heeft gewerkt.

Jacques Hoendervangers – Loyalty Management Netherlands (Air Miles)

Jacques HoendervangersJacques Hoendervangers is Algemeen Directeur van Loyalty Management Netherlands, het bedrijf achter het Air Miles-programma. Jacques studeerde bedrijfseconomie in Maastricht en heeft een achtergrond in luchtvaart waar hij in verschillende managementposities bij KLM en Schiphol heeft gewerkt. Voor Air Miles was hij als Director Commercial Services & Media bij Schiphol verantwoordelijk voor de commerciƫle voorzieningen in de terminal. Sinds mei 2015 is Jacques werkzaam bij Air Miles. Naast zijn baan is Jacques actief als mentor voor Startup Bootcamp en is hij lid van de Raad van Commissarissen van Multitankcard B.V. en lid van de Raad van Toezicht van The Colour Kitchen Foundation.