Sponsoren

DDMA EMAIL SUMMIT 2017 wordt mede mogelijk gemaakt door haar sponsoren.

Gouden sponsoren

Tripolis Solutions, opgericht in 1999, is één van de eerste Europese e-mail service providers (ESP) die technische oplossingen ontwikkelt op het gebied van e-mailmarketing, mobile marketing en social marketing. Zij leveren diensten via een netwerk van industry leading partners.

Succesvol communiceren met klanten is een uitdaging die steeds complexer wordt. Add to Favorites helpt. Als bureau voor effectief klantcontact ondersteunt dit energieke Utrechtse team organisaties bij klantbehoud, loyaliteit en conversie. Add to Favorites ontwikkelt slimme campagnes die geautomatiseerd én persoonlijk zijn, met als resultaat: met elke klant een gewaardeerde relatie. Meer weten over Add to Favorites? Bel 030-7551560.

Spike is het nieuwe e-mailmarketing & marketing automation platform van Measuremail. Spike is hét automation first platform met precies de juiste features voor de best of breed georiënteerde marketing- en communicatieprofessionals. Met meer dan 15 jaar ervaring zijn we experts van het eerste uur en helpen we je om van je e-mailmarketing & marketing automation een succes te maken.

e-Village is het grootste e-mailmarketingbureau van Nederland. Sinds 2000 helpen wij professionele marketeers om meer succes te halen uit e-mailmarketing. Dit doen wij door advies, uitvoering, delen van kennis en onze software Clang, dat door Emerce100 tot #1 is uitgeroepen.

Yourzine is een toonaangevend dialoogmarketingbureau dat klantwaarde verhoogt door persoonlijke en relevante dialoog met elke consument, via alle mogelijke kanalen. De geïntegreerde aanpak van strategie, creatie en optimalisatie zorgt voor aanwijsbaar stijgende conversie, loyaliteit en engagement. Voor iedere consument de juiste boodschap, via het gewenste kanaal, op het ultieme moment! Klanten van Yourzine zijn o.a. Albert Heijn, Samsung Europe, IKEA Nederland, Peugeot en Citroën Benelux.

CloseAlert helpt CRM/Base marketeers bij het realtime verzamelen van klantinzichten op alle belangrijke e-mail touchpoints. Klanten als bol.com, KPN en Coolblue gebruiken ons platform voor het monitoren van e-mailcampagnes en het verzamelen van interesses en voorkeuren van de klant. Dit helpt hen om de klant communicatie steeds relevanter en persoonlijker te maken.

Blinker is een dienstverlener in e-mail marketing en marketing automation en helpt meer dan 1.400 organisaties in Nederland om e-mail marketing en marketing automation succesvol in te zetten. We leveren hiervoor niet alleen de software (MailPlus), maar ook de kennis en services die nodig zijn om succesvol de software in te zetten. Wij werken voor marketeers die willen uitblinken. Praktische ambitieuze professionals die willen groeien en beter worden in e-mail marketing en/of marketing automation. Wij helpen hen daarbij, zodat zij ervoor kunnen zorgen dat hun prospects klanten worden en die klanten voor langere tijd aan tevreden, goed geïnformeerde klanten blijven.

RapidSugar is een full service e-mailmarketing bureau. We helpen organisaties met het structureel verhogen van klantwaarde door de e-mail performance te verbeteren. Dit doen we door het bedenken van creatieve e-mailconcepten, het opzetten van relevante en gepersonaliseerde communicatie en het automatiseren van bestaande en nieuwe e-mailprocessen.

Emark maakt data inzichtelijk zodat bedrijven hun digitale kanalen beter kunnen aansturen op basis van ROI. Emark implementeert, integreert en activeert een totaaloplossing van marketingtechnologie en -strategie. Emark bestaat sinds 2000 en werkt voor meer dan 400 toonaangevende klanten zoals KLM, TomTom, Philips, G-star, Wehkamp, NIBC, Scotch & Soda, Basic-fit, Suitsupply, Radio 538, O’Neill, Randstad, BPD en Bugaboo. Het hoofdkantoor is gevestigd in Haarlem. Daarnaast hebben wij kantoren in Londen, Barcelona en Kopenhagen.

Zilveren sponsor

 

Hellodialog is een e‑mailmarketing agency opgericht in 2001. Onze in-house ontwikkelde e‑mailsoftware is de ideale voedingsbodem voor het opzetten en uitvoeren van effectieve e‑mailmarketing. Wij vinden dat iedere marketeer snel van idee naar campagne moet kunnen zonder technische barrières. Hellodialog is geschikt voor alle soorten e‑mailcampagnes: van e‑mail automation tot transactionele e‑mails en uiteraard de reguliere nieuwsbrief. Dat realiseren wij al voor meer dan 500 klanten, waaronder McGregor, Rob Peetoom en Piet Boon.

Wij zijn Flowmailer, trotse specialisten in de verzending en aflevering van e-mail. Wij zorgen ervoor dat klanten zich geen zorgen meer hoeven te maken over de verzending en aflevering van de belangrijkste e-mailstromen die er zijn: transactionele e-mail. Denk daarbij aan elektronische facturen, verzekeringspolissen en allerlei andere service berichten die een consument of een bedrijf vandaag de dag per e-mail ontvangt. Flowmailer biedt een verzendplatform voor service- en transactionele e-mail waarmee een bedrijf in staat wordt gesteld dé volgende stap te nemen in professionele e-mail verzending.

Oxyma helpt merken om hun werkelijke waarde voor klanten te ontsluiten: unlock customer value.  Met meer dan 340 marketeers, data-scientists, creatives en technologie professionals zorgt Oxyma voor de verbinding tussen business, creativiteit, data, technologie, en mensen. In nauwe samenwerking met marketeers van onder meer BMW, Adobe, KPN, NS, Air France-KLM, Nuon, Unilever Food Solutions, AS Watson, VodafoneZiggo, Audi en Volkswagen en T-Mobile. Beslissers bij consumentenmerken waardeerden bedrijfsonderdelen van Oxyma  in 2017 vijf keer met 5 sterren in Emerce 100 categorieën: Mobile, Analytics en Optimalisatie, Digital Marketing, Social & Content en E-mailmarketing.

Bij Oxyma horen de specialistische merken aFrogleap, Oogst, OFS, Your Social. Er zijn kantoren in Amsterdam, Breda, Rotterdam, en Dubai.

Het B2C-platform voor marketingautomatisering van Selligent brengt consumentengegevens en omnichannel engagement samen in één geïntegreerde oplossing. Selligent stelt merken in staat om te kiezen voor een Consumer-First Marketing aanpak die gebruikmaakt van inzichtgestuurd engagement om conversies, engagement en klantentrouw te verhogen.

Selligent maakt 1-to-1-marketing mogelijk voor meer dan 700 merken. Het is actief in meer dan 30 landen en telt meer dan 50 reclamebureaus en MSP’s onder zijn klanten. Selligent heeft zijn hoofdzetel in Brussel en 10 vestigingen in Europa en de VS.

MOGELIJKHEDEN SPONSORING
Heb je interesse in sponsoring van de DDMA EMAIL SUMMIT 2017? Neem dan contact op met Merel de Koning via evenementen@ddma.nl.

Mediapartners